gerbuk.JPG

Починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність" реалізується пілотний проект "Почуй мене", спрямований на полегшення комунікації людьми  з вадами слуху  та представниками органів державної влади.

Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікації  при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом  надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповіді у вигляді відео листа.

Скористатись відповідною послугою можна через сайт Міністерства соціальної політики – Вкладка "Почуй мене" - https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html  

Для консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю, на базі Урядового контактного центру,  працює окрема цілодобова «гаряча лінія» - 1539.

Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, що порушуються у зверненнях.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і надсилають органам державної влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань, надання відповідних роз’яснень.

«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.

Інформація відділу з питань внутрішньої політики