UAEU2.JPG

Черкаський обласний контактний центр у вересні вже опрацював 419 питань, що стосувалися питань охорони здоров’я та інших ситуацій в області, спричинених поширенням коронавірусної інфекції. Загалом з початку карантину сюди надійшло 6292 звернення.

Проблематика цих звернень охоплює фактично всі сфери соціально-побутового забезпечення,які потребували оперативного реагування, а саме:

  • обмежувальні заходи, пов’язані з поділом на зони по рівням епідеміологічної безпеки;
  • роз’яснення щодо умов адаптивного карантину;
  • статистика захворюваності в розрізі районів;
  • обмежувальні заходи, умови самоізоляції , використання застосунку «Дій вдома»;
  • протиепідемічні заходи та санітарний контроль (магазини, підприємства, установи, організації, житлові будинки);
  • медична допомога: консультації сімейних лікарів, виклик «швидкої допомоги», проведення тестування на COVID-19, отримання інших медичних послуг (планових та позапланових) під час карантину;
  • щодо умов госпіталізації;
  • надання контактних даних лікувальних установ;
  • психологічна допомога вразливим верствам населення: консультації, роз’яснення;
  • необхідність ефективного функціонування транспортного сполучення (міського та приміського), дотримання обмежувальних заходів на транспорті;
  • щодо функціонування закладів освіти.

Усі звернення розглянули, заявники отримали обґрунтовані відповіді у визначені терміни, а також довідково-консультативну інформацію у телефонному режимі (цілодобово).

Черкаський обласний центр працює цілодобово. Сервіс доступний за номером 0800508876.  Дзвінки безкоштовні зі стаціонарних та мобільних телефонів.

Джерело: сайт Черкаської ОДА