Аналіз звернень, що надходили від громадян упродовж цьогорічного квітня до обласного контактного центру, свідчить про необхідність посиленої уваги органів влади щодо питань соціального захисту населення – 394 звернення за місяць. Зокрема щодо соціальних виплат, надання матеріальної допомоги, отримання житлових субсидій. Про це зазначають фахівці контактного центру й додають, що у зв’язку із пандемією, серед актуальних були й питання щодо коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів. Серйозну стурбованість громадян викликали також недоліки у сфері комунального господарства. Найбільше скарг щодо оплати послуг.
Поміж іншого: питання охорони здоров’я, аграрної політики та земельних відносин.
Керівниця контактного Центру, радниця з розвитку соціальної згуртованості в Черкаській області Лариса Ходаковська розповідає, що за квітень надійшло загалом 2699 звернень, із них 1981– безпосередньо до обласного контактного центру, 718 – через урядову „гарячу лінію“. На 69 % від загальної кількості, що не вимагали розгляду органів виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам відповідні роз’яснення та довідкову інформацію. Насамперед стосовно поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.
Пані Лариса також нагадала, що з упровадженням карантину та режиму надзвичайної ситуації працює цілодобова „гаряча лінія“ (0 800 508 876), на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.
Зауважимо, впродовж квітня цього року спеціалісти Черкаського обласного контактного центру приймали та своєчасно надсилали звернення на розгляд органам виконавчої влади, аналізували їхнє опрацювання, стан вирішення порушених питань, дотримання визначених термінів розгляду. Також надавали консультації та роз’яснення заявникам щодо положень законодавства, необхідну довідкову інформацію.
Найбільше звернень надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Умань, з Черкаського, Шполянського та Чигиринського районів.
Джерело: сайт Черкаської ОДА