UAEU2.JPG

Під час карантину в Україні всі підприємства сфери житлово-комунального господарства працюють безперебійно та надають послуги, необхідні для комфортного перебування людей вдома.

Але мало хто замислюється, що в підприємств житлово-комунальної сфери зросли витрати  на дезінфекцію та забезпечення засобами індивідуального захисту своїх працівників збільшився обсяг побутового сміття та додалось роботи з прибирання багатоквартирних будинків, інформують в Департаменті інфраструктури та ЖКГ Черкаської облдержадміністрації.

Таким чином, витрат у підприємств стало більше, а головне джерело надходжень підприємств залишилося тим самим – платежі споживачів.

Тому для забезпечення стабільної роботи житлово-комунального сектору вкрай важливо розраховуватися вчасно!

Наголошуємо, що несплата споживачами за житлово-комунальні послуги призводить до складнощів у роботі підприємств житлово-комунальної сфери, а саме: до зростання заборгованості з виплати заробітної плати, оплати за отримані енергоносії, паливно-мастильні матеріали та сплати  податків, зборів, платежів, що в подальшому порушить стабільну роботу підприємств критично важливої інфраструктури.

Водночас наголошуємо, що з метою запобігання поширення коронавірусу (COVID-19), недопущення його негативного впливу на здоров’я людей, споживачам рекомендують здійснювати платежі онлайн через особисті кабінети на сайтах підприємств-виконавців послуг, управителів багатоквартирних будинків, та за допомогою інших можливих і загальнодоступних сервісів (Приват 24, Ощад 24, iPay, Portmone тощо).

Джерело: сайт Черкаської ОДА