UAEU2.JPG

Протягом 2019 року виконавчим комітетом  проводилась цілеспрямована робота щодо реалізації вимог  Закону України “Про місцеве самоврядування”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови Черкаської обласної державної адміністрації від 05.03.2008 року №55 «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення» та від 28.02.2017 №101 «Про внесення змін до розпорядження  голови Черкаської обласної державної адміністрації від 05.03.2008 №55».

Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради протягом 2019 року розглянуто  274 звернень громадян, що на 44 менше  ( або -14,%) ніж за аналогічний період  2018 року (318 звернень). З загальної кількості звернень письмових  – 262,  на особистих прийомах - 12 .

За відповідний період від органів влади вищого рівня надійшло 8 звернень що на 7  (або -46%)  звернень менше ніж за  2018 рік (15звернень).

На Урядову гарячу лінію звернулось 181 громадянин, що на 36 або 39 % менше ніж в минулому році (289 громадян).

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян на Урядову гарячу лінію та Контактний Центр, відносяться до соціального захисту населення та житлово-комунального господарства. Керівництво Ватутінської міської ради приділяє належну увагу для вирішення порушених питань, що надходили до Урядової гарячої лінії, Контактного Центру.

Крім того, надійшло від жителів міста пропозицій та клопотань 349 ( це стосується питань містобудування, архітектури,  земельних відносин, соціально-побутових, та інше).

Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

За  2019 рік  виконавчим комітетом міської ради розглянуто 33 колективних звернення ( ремонт доріг, міжсусідські відносини, благоустрій міста, ремонт дахів багатоквартирних будинків).  Всі звернення розглянуті у межах повноважень та у визначені законодавством терміни.

Загальним відділом виконавчого комітету міської ради щомісячно проводиться аналіз звернень громадян. У зверненнях громадян, розглянутих за   2019 рік  порушено 302 питання.  Аналіз їх  тематики, свідчить, що найчастіше громадяни  зверталися з питань: житлового та  комунального господарства, земельних відносин,  соціального захисту, зокрема, надання матеріальної допомоги, надання субсидії, забезпечення хворих інсуліном, міжсусідські відносини.

У звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги учасникам АТО  проводилась згідно з міською програмою “Турбота». 

На виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відбуваються засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісія розглядає звернення з виїздом за місцем проживання заявника і в його присутності не рідше одного разу на місяць. За    2019 року  було 15  виїздів та складено протоколи по кожному виїзду.

Не завжди всі звернення було можливо вирішити позитивно і відразу. По деяких зверненнях, таких як ремонт будинків, дахів, доріг, через відсутність коштів терміни вирішення  були продовжені. За  2019 рік  надійшло 173 депутатських  звернень. З  них  25 звернень від народних депутатів України та 148 від депутатів Ватутінської міської ради. Всі звернення розглянуті  та депутати всіх рівнів  своєчасно проінформовані.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядаються  на засіданнях  виконавчого комітету,  апаратних нарадах при міському голові.

Міським головою двічі на місяць проводиться особистий прийом громадян, секретарем міської ради - щосереди, першим заступником міського голови – щоп’ятниці, заступником міського голови – щочетверга, керуючим справами виконкому – щовівторка.

Стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті Ватутінської міської ради.

Також згідно Закону України «Про звернення громадян» на веб-сайті Ватутінської міської ради  працює розділ «Електронне звернення». За звітний період надійшло 2 звернення.

З метою подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх своєчасного і якісного виконання, подальшого зміцнення виконавської дисципліни загальним відділом постійно надається методична допомога з зазначених питань.

Керівництво  створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності міської ради та її виконавчого комітету.

Інформація загального відділу