UAEU2.JPG

Департаментом регіонального розвитку Черкаської обласної державної адміністрації ініційовано процес розробки бренду області. Адже територіальний бренд – це бренд країни, міста, регіону або іншого територіального утворення, що є важливим чинником просування території. Вже 6 регіонів, понад 20 міст та районів України мають свої бренди територій, більша частина яких успішно працює на регіональний розвиток.

Конкурс розпочнеться 20 листопада і триватиме до 6 грудня 2019 року (включно). Варіант слогану повинен бути коротким, не більше 4-х слів; має характеризувати регіон, передавати харизму Черкащини та розкривати її невідомі, цікаві, оригінальні сторони, легко запам'ятовуватися.

Учасникам потрібно продовжити речення: “Черкащина це…”.

Слоган має бути:

- націленим на гостей області, які в ній ще ніколи не були та нічого про неї не чули;

- українською та бажано англійською мовами;

- мати обґрунтування, тобто опис слогану (не більше 100 слів).

Деталі та умови участі у конкурсі буде опубліковано 20 листопада 2019 року на Фейсбук-сторінці “Черкащина туристична”. Детальну інформацію можна отримати за телефонами +38 097 722 0244 (Віта Вдовиченко) та +38 067 260 6093 (Ірина Козьміна), а також на Фейсбук-сторінці “Черкащина туристична” за посиланням: https://cutt.ly/nePaLGd.

Учасниками зможуть бути всі, хто має ідеї. Переможець конкурсу отримає подарунок – туристичне спорядження (туристичний намет, рюкзак, карімат та спальний мішок).