Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня бакалавра за спеціальністю правознавство, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора не менше одного року, вільне користування персональним комп’ютером, офісними програмами, оргтехнікою, вільне володіння державною мовою, підтверджене документом про повну загальну середню освіту або державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови.
Вимоги до переможця конкурсного відбору:
успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно в порядку здійснення контролю, визначеному Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб’єктом державної реєстрації);
успішне проходження тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (для осіб, які мають намір виконувати функції державного реєстратора та не перебували на посаді державного реєстратора або не виконували функції державного реєстратора).
Отримати додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці та подати документи для участі в конкурсні можливо за адресою: каб.№21, просп. Дружби,8. м. Ватутіне, тел.62452. Термін прийняття документів впродовж 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу.