UAEU2.JPG

На засіданні виконавчого комітету 17.02.2022 року розглядалось питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2021 рік та прийнято відповідне рішення (№ 74 від 17.02.2022).

За 2021 рік до виконавчого комітету Ватутінськоі міської ради надійшло 292 звернення громадян, що на 109 більше (або 159%) ніж за аналогічний період 2020 року (183 звернення). З загальної кількості звернень: письмових  – 281, на особистому прийомі – 11. Громадяни міста мають можливість звертатись через електронне звернення та через поштові відправлення, скриньку для звернень (розміщену при вході у приміщення міської ради). Усі звернення розглянуті та надано обґрунтовані відповіді відповідно до чинного законодавства та  у визначений законом термін.

За відповідний період від органів влади вищого рівня надійшло 24 звернення, що на 6 (або 133%)  звернень більше ніж за 2020 рік (18 звернень), від Черкаського обласного контактного центру - 130  звернень (за 2020 рік – 87), що на   37  (149%) більше ніж в минулому році.

 Збільшення надходжень звернень  зумовлено утворенням в кінці 2020 року Ватутінської міської територіальної громади, до якої ввійшли три села (с.Юрківка, с.Стецівка та с. Чичиркозівка).

Основні питання, які порушувались у зверненнях громадян які надійшли на урядову  та обласну "гарячу лінію", відносяться до соціального захисту населення та житлово-комунального господарства ( освітлення вулиць громади, призначення субсидії, правомірність відмови у призначенні субсидії, отримання коштів по субсидії).

Крім того, надійшло від жителів громади пропозицій та клопотань 1013 (це стосується питань містобудування, архітектури,  земельних відносин, зрізки дерев та інше).

Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

За 2021 рік виконавчим комітетом розглянуто 51 колективне звернення, в яких  порушувались питання ремонту доріг, прибудинкової території, освітлення вулиць громади, зрізки дерев, відсутності водопостачання, низького температурного режиму у квартирах. Всі звернення розглянуті в межах повноважень та у визначені терміни.

Загальним відділом виконавчого комітету міської ради щомісячно проводиться аналіз звернень громадян. У зверненнях громадян, розглянутих за 2021 рік порушено 357 питань.  Аналіз їх  тематики, свідчить, що найчастіше громадяни  зверталися з питань: житлового та  комунального господарства, земельних відносин, соціального захисту, зокрема надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, міжсусідських відносин.  

В звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги учасникам АТО проводилась згідно з комплексною програмою "Турбота". Станом на 21.12.2021 матеріальна допомога виплачена 4 учасникам АТО/ООС на суму 2000,00 грн.

На виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісія розглядає звернення з виїздом за місцем проживання заявника і в його присутності. За 2021 рік було  19  виїздів та складено 19 протоколів. Не завжди всі звернення було можливо вирішити позитивно і відразу. По деяких зверненнях, таких як ремонт будинків, дахів, доріг, через відсутність коштів терміни вирішення  були продовжені.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядаються на засіданнях  виконавчого комітету, апаратних нарадах, що проводяться міським головою.

Стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті Ватутінської міської ради. Також згідно з Законом України "Про звернення громадян" на офіційному сайті Ватутінської міської ради  працює розділ "Електронне звернення". За звітний період надійшло 8 звернень.

Загальний відділ виконавчого комітету міської ради консультує та надає практичну допомогу структурним підрозділам міської ради та її виконавчого комітету з питань організації роботи зі зверненнями громадян, а також надає консультації громадянам щодо порядку подачі звернень.

Керівництво створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та Закону України "Про звернення громадян", забезпечується проведення особистих прийомів громадян відповідно до затвердженого графіку.