Відповідно до рішення Ватутінської міської ради від 30.07.2021 №12-10/VІІІ "Про оголошення конкурсу на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти", з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Юрківської гімназії Ватутінської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: с. Юрківка, Звенигородський район, Черкаська область, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора даного закладу.
Кваліфікаційні вимоги: є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра, стаж педагогічної роботи та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років.
Термін подання документів для участі в конкурсному відборі з 30 липня по 18 серпня 2021 року. Останній день подання документів – 18 серпня 2021 року.
Місце подання документів: вул. Сонячна, 23, м. Ватутіне, Черкаська обл., відповідальна особа Губарькова Наталія, тел. 0680148586.
Конкурс на заміщення вакантної посади директора відбудеться 27 серпня 2021 року о 10 годині у сесійній залі Ватутінської міської ради у два етапи:
І етап – 10.00 до 11.00. - перевірка знань законодавства у сфері загальної середньої освіти та перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання (згідно з додатками 2, 3 Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженим рішенням Ватутінської міської ради №7 – 4 / VІІ «Про положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти») .
11.00. до 12.00 - перерва
ІІ етап - з 12.00. – публічна і відкрита презентація (10 – 15 хвилин) державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти та надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії.
Для участі у конкурсі подаються такі документи:
- заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток 1 до рішення Ватутінської міської ради від 25.03.2021 №7 – 4/VІІІ "Про Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти");
- автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
- копія паспорта громадянина України;
- копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
- документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
- копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
- довідка про відсутність судимості;
- довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
- мотиваційний лист, складений у довільній формі.
Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та моральні якості.
Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою особою згідно з довіреністю) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні термін.