UAEU2.JPG

Відповідно до рішення Ватутінської міської ради від 30.07.2021 №12-10/VІІІ "Про оголошення конкурсу на посаду  керівника комунального закладу загальної  середньої освіти", з метою публічного і прозорого призначення на посаду директора Юрківської гімназії Ватутінської міської ради Черкаської області, що знаходиться за адресою: с. Юрківка, Звенигородський район, Черкаська область, оголошується конкурс на заміщення вакантної посади директора  даного закладу.

Кваліфікаційні вимоги: є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче  магістра, стаж педагогічної роботи та/або науково-педагогічної роботи не менше трьох років.

Термін  подання документів  для участі  в конкурсному  відборі  з 30 липня по 18 серпня 2021  року. Останній день подання документів – 18 серпня 2021 року.

Місце подання документів:  вул. Сонячна, 23,  м. Ватутіне,  Черкаська обл.,   відповідальна особа Губарькова Наталія,  тел. 0680148586.

Конкурс   на  заміщення   вакантної   посади   директора  відбудеться 27 серпня 2021 року о 10 годині у сесійній  залі Ватутінської міської ради  у два етапи:

І етап – 10.00 до 11.00. - перевірка знань  законодавства у сфері загальної середньої освіти  та перевірка професійних компетентностей шляхом письмового виконання ситуаційного завдання (згідно з додатками 2, 3  Положення про конкурс на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, затвердженим рішенням Ватутінської міської ради №7 – 4 / VІІ  «Про положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти») . 

11.00. до 12.00  - перерва

ІІ етап - з 12.00. – публічна і відкрита презентація (10 – 15 хвилин) державною мовою перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти   та надання відповідей на запитання  членів конкурсної комісії.

 Для участі у конкурсі подаються  такі документи:

  1. заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (додаток 1 до рішення Ватутінської міської ради від 25.03.2021 №7 – 4/VІІІ "Про Положення про конкурс на посаду керівника  закладу загальної середньої освіти");
  2. автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);
  3. копія паспорта громадянина України;
  4. копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);
  5. документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;
  6. копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;
  7. довідка про відсутність судимості;
  8. довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;
  9. мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та моральні якості.

Визначені документи подаються особисто (або уповноваженою особою згідно з довіреністю) до конкурсної комісії у визначений в оголошенні термін.