UAEU2.JPG

1.Найменування організатора громадського обговорення -  Ватутінська  міська рада.

2.Мета: врахування думки жителів Ватутінської громади щодо спроможної мережі та профілізації Комунального закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів «Ватутінський ліцей № 1 Ватутінської міської  ради Черкаської області».

Заклад на сьогодні має  338 учніві з середньою наповнюваністю 22,5 учнів у класі. Кількість класів - 15. Заклад складається з 2-х корпусів: у корпусі №1 з 8 класних кімнат – 5 зайняті, а в корпусі №2 з 22 класних кімнат зайняті 10. Розрахункова наповнюваність класів визначається з урахуванням кількості населення та щільності його проживання і є основною складовою у розрахунку субвенції з державного бюджету, яка передбачена,  виключно, на заробітну плату педагогічних працівників. Коштів державної субвенції закладу вистачає.

Враховуючи те, що державна  освітня субвенція покриває лише заробітну плату педагогічного персоналу, громада за рахунок місцевого бюджету   фінансує комунальні послуги та утримання технічного персоналу. Варто зауважити, що ТГ витрачає значні кошти на опалення вільних приміщень школи,  хоча ці кошти громада могла б вкладати в енергоефективні заходи та спрямовувати на проекти розвитку освіти.

Вартість утримання одного учня  у Ватутінському ліцеї №1  становить більше 28 891грн. на рік (до розрахунку взято заробітну плату  працівників та оплату енергоносіїв). Це є найвищим показником серед закладів міста. На утримання закладу в рік іде 9 736 410грн. в рік, з яких 6 037 079грн. іде на оплату праці.  У закладі працює група подовженого дня.

Та втім, головне не це. Головне – це якість знань, рівень підготовки учнів, вміння набувати навиків спілкування в колективі однолітків, вчитися здобувати лідерські навики,  мати можливість повноцінного  розвитку своїх  здібностей та творчої майстерності. Бо тільки у конкурентному учнівському середовищі, є у дітей мотивація до кращих результатів у навчанні.

У Ліцеї № 1 працює 30 учителів, із них:

16 мають кваліфікаційну категорію „спеціаліст вищої категорії“;

9 – „спеціаліст першої категорії“;

3 – „спеціаліст другої категорії“;

2 – „спеціаліст“;

2 вчителі мають педагогічне звання „учитель-методист“;

10 вчителів – педагогічне звання „старший вчитель“,

У закладі працюють практичний психолог, педагог соціальний, медична сестра, 19 осіб обслуговуючого персоналу.

Площа земельної ділянки – 2,0 га.

У закладі обладнано 32 навчальні кабінети та класні кімнати. До послуг учнів актова та 2 спортивних зали, бібліотека, 2 комп’ютерні класи, 2 майстерні, їдальня, медичний кабінет. Для підвищення професійного рівня вчителів у закладі працює методичний кабінет.

Кабінети інформатики, бібліотека, адміністративні кабінети забезпечені комп’ютерами та мультимедійним обладнанням. Створена локальна мережа Internet. Класні кімнати для 1-3 класів, які навчаються за програмою Нової української школи, забезпечено 4 ноутбуками, 4 телевізорами, 3 принтерами, 2 ламінаторами та необхідним навчальним обладнанням. Усі наявні у закладі комп’ютери підключені до мережі ( 50 Мбіт/с – завантаження), наявна мережа Wi-Fi у комп’ютерних класах (безпечним – інтернет-фільтри) доступом.

У закладі функціонує їдальня на 80 посадкових місць.

Вартість харчування учнів початкових класів становить 22.5 грн. учнів 5-11 класів - 14 грн. (батьківські кошти).

Заклад здійснив дослідно-експериментальну роботу за темою «Автентичне навчання як засіб різнобічного розвитку, виховання і соціалізації особистості» .
         Стратегія розвитку закладу зумовлено якісним оновленням змісту освіти, що полягає в необхідності привести її у відповідність із світовими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг.В основу Стратегії розвитку закладу покладено компетентнісний підхід, який передбачає необхідність переходу від знаннєвої школи – до школи Успіху, яка дозволить змінювати діяльність здобувачів освіти, професійну діяльність учителя, в цілому забезпечить нову якість ліцейної освіти.

Науково-методичне питання педагогічних працівників закладу: «Реалізація компетентнісного підходу в освітньому просторі ліцею.»

Педагогічні працівники та учні закладу – активні учасники міських, обласних та Всеукраїнських конкурсів:

  • призер XXV обласної виставки „Інноваційний пошук освітян Черкащини» - 1 учитель;
  • на кращий електронний освітній ресурс
  • призерами міського етапу Всеукраїнських олімпіад із базових дисциплін стали 34 учнів, обласного етапу – 3 учні;
  • призер обласного етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук – 1 учень;
  • призери районних етапів Міжнародних конкурсу з української мови ім. Петра Яцика та мовно-літературного конкурсу учнівської молоді ім. Т.Г. Шевченка – 6 учнів;
  • призери Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник» - 47 учнів;
  • призер військово-патріотичного конкурсу «Герої не вмирають» - 1 учень;
  • лауреат Всеукраїнської експедиції учнівської та студентської молоді: «Моя Батьківщина Україна» - 1 учень;
  • лауреати обласного конкурсу «Зоологічна галерея» - 2 учні;
  • лауреати виставки-конкурсу «Новорічно-різдвяна композиція» - 2 учні;
  • лауреат виставки-конкурсу «Мистецтво оригамі» - 1 учень;
  • лауреат виставки-конкурсу «Космічні фантазії» - 1 учень;
  • лауреат виставки-конкурсу «Наш пошук і творчість тобі, Україно!» - 1 учень;
  • переможець обласного конкурсу читців «Казковий листопад» Черкащини» у номінації читців гумористичну творів 1 учень;            переможець конкурсу «Мистецький дивокрай» у номінації читців – 1 учень;           

Проблеми закладу:

  1. капітальний ремонт даху корпусу №2 із заміною м’якої покрівлі на тверду;

2.установка протипожежної сигналізації в корпусі №1, №2 та установка дверей 2- типу до електрощитової в корпусі №2;

  1. заміна асфальтного покриття навколо закладу;
  2. реконструкція дерев’яної підлоги І поверху корпусу №2;

 

Колектив вчителів творчий, дружний, оптимістично налаштований на зміни. Тому колектив та батьківська громадськість розуміють, що зміни типу закладу відбуваються відповідно  до законодавства.

  1. Суб’єкти, що внесли пропозицію щодо розгляду спроможної мережі та профілізаціїКомунального закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів «Ватутінський ліцей № 1 Ватутінськоїміської  ради Черкаської області».
  2. Строк, місце, час проведення громадських слухань – громадські слухання відбудуться в актовому залі Ватутінського ліцею № 1 05.07.2021  о 10.00 год.
  3. Поштова адреса та адреса електронної пошти, номер телефону, строк і форми для подання пропозицій (зауважень) — Ватутінська міська рада м. Ватутіне, вул. Дружби,8. e-mail:Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Пропозиції (зауваження) учасників громадського обговорення подаються у письмовій чи усній формі, надсилаються електронною поштою із зазначенням прізвища, імені, побатькові та адреси особи, яка їх подає протягом 12 днів з дати опублікування повідомлення про його проведення.

6.Місце знаходження та адреса електронної пошти, номер телефону організатора громадського обговорення, за якими можна отримати консультації з питання, що винесено на громадське обговорення – Ватутінська  міськарада, м. Ватутіне, вул. Дружби,8.  e-mail:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

  1. Прізвище та ім’я особи, визначеної відповідальною за проведення громадського обговорення – Ляпун Зоя Миколаївна, першийзаступникміськогоголовиВатутінськоїміськоїради.
  2. Строк і спосіб оприлюднення результатів громадського обговорення – узагальнення висловлених в ході проведення громадського обговорення зауважень та пропозицій здійснюється організатором протягом 12 днів після закінчення строку подання пропозицій. Після отримання висловлених пропозицій та проведеного аналізу відбудеться оприлюднення результатів громадського обговорення на сайті Ватутінської громади.

Запрошуємо усіх бажаючих взятии участь у обговоренні питання   щодо розгляду спроможної мережі та профілізації Комунального закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів «Ватутінський ліцей № 1 Ватутінської міської  ради Черкаської області» та його структурного підрозділу – гімназії (за напрямком науково-педагогічного проєкту «Інтелект України»).