Починаючи з 5 березня 2021 року Міністерством соціальної політики у співпраці з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність" реалізується пілотний проект "Почуй мене", спрямований на полегшення комунікації людьми з вадами слуху та представниками органів державної влади.
Суть проекту полягає у спрощенні процесу комунікації при отриманні нечуючими будь-яких державних послуг шляхом надання можливості отримати інформацію через сурдоперекладача в режимі онлайн, а також відповіді у вигляді відео листа.
Скористатись відповідною послугою можна через сайт Міністерства соціальної політики – Вкладка "Почуй мене" - https://www.msp.gov.ua/content/1539-pochuy-mene.html
Для консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю, на базі Урядового контактного центру, працює окрема цілодобова «гаряча лінія» - 1539.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, що порушуються у зверненнях.
Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і надсилають органам державної влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань, надання відповідних роз’яснень.
«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.
Інформація відділу з питань внутрішньої політики