gerbuk.JPG

Соціальний захист, комунальні питання, охорона здоров`я – з цими та іншими питаннями звертаються черкащани за телефоном «гарячої лінії» до фахівців обласного контактного центру. За січень сюди надійшло 2 295 звернень.

Із усіх звернень, що надійшли, 1191 – безпосередньо до обласного контактного центру, 1104 – через Урядову «гарячу лінію». На більшу половину звернень, що не вимагали розгляду органів виконавчої влади, працівники контактного центру надали заявникам роз’яснення та довідкову інформацію, в першу чергу стосовно поширення коронавірусної інфекції COVID-19 та введення карантинних заходів.

– Протягом січня 2021 року Черкаський обласний контактний центр приймав та своєчасно надсилав звернення громадян на розгляд органам виконавчої влади, аналізував їх опрацювання, стан вирішення, дотримання визначених термінів, – розповідає керівниця обласного контактного центру Лариса Ходаковська. – Також наші фахівці надавали консультації та роз’яснення заявникам щодо положень законодавства та необхідна довідкова інформація. Із загальної кількості зареєстрованих звернень 1114 – направлені на розгляд за належністю: до органів місцевого самоврядування (676 звернень), до органів виконавчої влади (328 звернень), до підприємств і організацій надіслано на (110 звернень). в основному звернення були адресовані до ТОВ «Черкасигаз Збут» та ПАТ «Черкасиобленерго».

Найбільше звернень  надійшло від жителів міст Черкаси, Сміла та Канів, із Черкаського,Звенигородського та Уманського районів.

Як свідчить аналіз цих звернень, найбільше заявників турбували питання:

– соціального захисту населення – 664 (59,8 %від загальної кількості зареєстрованих звернень);

– комунального господарства – 159(14,1 %);

– охорони здоров’я (в тому числі COVID-19) – 46 (4,1 %);

– аграрної політики – 44 (4,0%).

–  діяльності посадових і службових осіб – 35 (3,1  %);

Як показує аналіз звернень, інтерес громадян викликає комплекс питань соціального захисту населення – 664 звернення. Серед звернень соціальної проблематики найбільшу частку становили питання соціальних виплат, отримання житлових субсидій та надання матеріальної допомоги і пільг.

Посиленої уваги органів влади потребує сфера комунального господарства –159 звернень. Найбільше скарг викликали питання оплати послуг, їх відсутності та неякісного надання.

Окремої уваги потребують питання охорони здоров’я та коронавірусної інфекції COVID-19 – 46 звернень. Серйозну стурбованість громадян викликали питання аграрної політики та земельних відносин: надійшло 44 звернення. Актуальним залишається  питання реформування системи  управління.

– У ході запровадження обласної програми соціальної адаптації і підтримки учасників антитерористичної операції та їх родин на базі ОКЦ діє єдина безкоштовна телефонна лінія (0 800 508 876) для надання консультаційної допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх родин, – продовжує Лариса Ходаковська. – Наші працівники приймають та реєструють звернення від громадян, демобілізованих із зони антитерористичної операції (операції об’єднаних сил), та членів їх сімей з метою соціального супроводу, психологічної адаптації, а також оперативного вирішення проблемних питань.

Протягом звітного періоду на «гарячу лінію» від учасників АТО (ООС) та їх сімей надійшло 205 звернень, з них 197 – безпосередньо до ОКЦ, 8 – через урядову «гарячу лінію». Основна тематика:

  • проведення заходів – 64 звернення;
  • пільги та матеріальна допомога – 51 звернення;
  • он-лайн наради – 21 звернення;
  • лікування та реабілітація – 19 звернень;
  • земельні питання – 15 звернень.

Через впровадження карантину та режиму надзвичайної ситуації функціонує цілодобова обласна «гаряча лінія» 0 800 508 876, на яку надходять звернення щодо ситуації з поширенням коронавірусної інфекції на Черкащині.