gerbuk.JPG

В області набирають обертів дорожні ремонти. Черкащани вже можуть бачити позитивні зміни на дорогах державного значення. По завершенню тендерів, роботи розгорнуться на повну й на місцевих дорогах. Цього року, на відміну від минулого, братимуть не кількістю відремонтованих об’єктів, а протяжністю відновлених ділянок автошляхів. Про дорожні ремонти та потенціал інфраструктурної галузі Черкащини розповів перший заступник очільника області Дмитро Ляшов у ефірі програми «У фокусі подій» на телеканалі «Ільдана».

За його словами, наразі в пріоритетах обласної влади – відновлення якісного сполучення Черкаси-Київ через Золотоніський район. Водночас стоїть мета якісно «з’єднати» всю область дорогою Черкаси-Умань. Тут уже зроблені великі ділянки.

– Переконаний, що цього року нам вдасться повноцінно відновити якісне безпечне сполучення на дорогах державного значення, – зазначив посадовець. – Уже зараз черкащани бачать позитивні зміни на дорогах державного значення. Втім не оминаємо увагою й місцеві. Наразі тривають тендерні процедури щодо їхнього ремонту та будівництва і вже десь до кінця місяця тут будуть розгорнуті ремонтно-будівельні роботи. Ми поставили собі за мету якомога якісніше використати ресурс для відновлення проїзності доріг між населеними пунктами. Адже хоч вони за значимістю нижчі, втім більш відчутніші для простих людей.

Минулого року в області взялися за ремонт понад 450 дрібних дорожніх об’єктів. Цьогоріч, застосовуючи принципи транспортного моделювання, їхню кількість скоротили до 60, але найбільш важливих для районів..

– У кожному районі ми робимо два, максимум три об’єкти, але повноцінно, по 3-5 кілометрів, у межах доступного нам фінансування, – зазначив Дмитро Ляшов. – Відбираючи їх, ми послуговувалися принципами транспортного моделювання, оскільки ще не напрацювали повноцінну транспортну модель. Вона складається за рахунок десятків факторів.

Водночас він зауважив, що надзвичайно високим є потенціал для розвитку річкових перевезень. Нині 150 кілометрів акваторії Дніпра, які пролягають через область, зараз використовуються неефективно.

– На початку року ми підписали меморандум про відновлення повноцінних річкових перевезень з Херсонською областю, – нагадав Дмитро Ляшов. – До нашого меморандуму незабаром підключаться Київська, Дніпропетровська та Запорізька області. Багато з розвитку річкових перевезень робить профільне міністерство. Це дуже сильно розвантажило б дороги, залізничний транспорт, зробило би його мобільність, стабілізувало передбачуваність перевезень.

Детальніше дивіться у відео: