UAEU2.JPG

09 січня 2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2019 року № 1150, якою внесено зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 року № 1128.  Відтепер розгляд скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Мін’юсту здійснюватиметься постійно діючими колегіями, утвореними Мін’юстом та його територіальними органами. Новелою є те, що Мін’юсту надано можливість здійснювати розгляд скарги невідкладно без колегії у разі встановлення наявності очевидних порушень законодавства в рішеннях, діях або бездіяльності суб’єктів оскарження.

Порядком встановлено перелік підстав для відмови в задоволенні скарги, на предмет встановлення яких Мін’юст та його територіальні органи розглядають скаргу не пізніше наступного робочого дня з дня її реєстрації.  Зміни також відбулись у процедурі розгляду скарги:

- передбачено можливість участі скаржника, суб’єкта оскарження, інших заінтересованих осіб у розгляді скарги колегією, які повідомляються завчасно, але не пізніше, ніж за два дні до розгляду скарги;

- передбачено надання запрошеним особам в день розгляду скарги колегіально копії скарги та доданих до неї документів, забезпечено їхнє право на подання письмових пояснень;

- встановлено відкладення, але не більше, ніж на одну годин, розгляду скарги колегією для можливості ознайомлення запрошених осіб з матеріалами скарги;

- закріплено обов’язок надсилання копій рішень суб’єкта розгляду скарги і висновків колегії скаржнику та їх розміщення на офіційному веб-сайті Мін’юсту чи відповідного територіального органу.

Водночас повідомляємо, що при Центральному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції (м. Київ) діє Колегія з розгляду скарг у сфері державної реєстрації, куди Ви можете подати скаргу на дії чи бездіяльність державного реєстратора (адреса: 01001, м. Київ, вул. Є.Сверстюка, 15). 

Додатково: інформацію про стан розгляду скарги можна дізнатись за допомогою viber-оповіщення. Надсилайте запитання на номер (066) 693-45-43 та отримуйте швидку відповідь про стан розгляду Вашої скарги».