gerbuk.JPG

Рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації можуть бути оскаржені до Міністерства юстиції України та його територіальних органів або до суду.

При Міністерстві юстиції України, його територіальних органах створено комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Переваги звернення зі скаргою до комісії:

- скарга розглядається протягом 30 днів (у деяких випадках - 45 днів);

- розгляд скарг здійснюється безоплатно;

- рішення за результатом розгляду скарги, пов’язане із внесенням відомостей до реєстрів, виконується не пізніше наступного робочого дня після прийняття;

- присутність скаржника на засіданні комісії необов’язкова;

- скаргу можна подати до Міністерства юстиції України в електронній формі через портал державних послуг iGov   (https://igov.gov.ua/service/333/general).

Діяльність комісій з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

При Міністерстві юстиції України та його територіальних органах діють комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

Міністерство юстиції України розглядає скарги:

  • на рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
  • на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі судового рішення);
  • на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

 Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:

  • на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав), дії або бездіяльність державного реєстратора прав на нерухоме майно;
  • на рішення (крім рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію), дії або бездіяльність державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
  • на дії або бездіяльність суб’єктів державної реєстрації.

Скаргу можна подати до:

  • Міністерства юстиції України в електронній фірмі через портал державних послуг iGov (https://igov.gov.ua/service/333/general) або у паперовій формі (вул. Архітектора Голодецького, 13, м. Київ, 01001);
  • Головного територіального управління юстиції у Черкаській області у паперовій формі (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001), телефон для консультацій (0472) 33-00-27.