gerbuk.JPG

При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації (далі – Комісія), що розглядає скарги на рішення (крім рішень про державну реєстрацію прав та рішень, згідно з якими проведено реєстраційні дії), дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Черкаської області.

Комісія за результатом розгляду скарги складає висновок, на підставі якого Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області приймає рішення про задоволення (повне чи часткове) скарги або відмову у її задоволенні у формі наказу.

04 та 18 вересня 2019 року внесено зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1128.

Вказані зміни передбачають невідкладне (не пізніше наступного робочого дня):

1) направлення копій наказу Головного територіального управління юстиції у Черкаській області та висновку Комісії скаржнику, суб’єкту оскарження, заінтересованим особам, які брали участь у розгляді скарги по суті;         

2) оприлюднення зазначеного наказу та висновку Комісії на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Черкаській області.

Інформуємо, що накази Головного територіального управління юстиції у Черкаській області та висновки Комісії доступні за посиланням http://uprav.ck.minjust.gov.ua/rishennia-pryiniati-za-rezultatamy-rozhliadu-skarh-vysnovky-komisii/.

Скаргу можна подати або надіслати до Головного територіального управління юстиції у Черкаській області (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001).

Довідкова інформація та методична допомога щодо складання скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації надається Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області за телефоном (0472) 33-00-27 або за адресою: м. Черкаси, бульв. Шевченка, 185, каб. 244.