UAEU2.JPG

На засіданні виконавчого комітету 24.01.2019 року розглянуто питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2018 рік та прийнято відповідне рішення  № 19.

Впродовж 2018 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 318 звернень громадян, що на 142 більше (або 80,6%) ніж за аналогічний період  2017 року (176 звернень). З загальної кількості звернень письмових  – 298,  на особистих прийомах - 20 .

За відповідний період від органів влади вищого рівня надійшло 15 звернень що на 4  (або 36,4%)  звернень більше ніж за 2017 рік.

На Урядову гарячу лінію звернулись 201 громадянин, що на 63,4 % більше ніж за аналогічний період 2017 року (123). Більшість звернень з обласного контактного центру  реєструвалось в зимовий період що пов‘язано із складними погодніми умовами, та забезпечення хворих інсуліном.

Крім того, надійшло від жителів міста пропозицій та клопотань 409 ( це стосується питань містобудування, архітектури,  земельних відносин, соціально-побутових, та інше).

Виконавчим комітетом Ватутінської міської ради вживаються заходи щодо покращення ґрунтовного розгляду питань, які порушують громадяни, та усунення причин, що породжують звернення.

За 2018 рік  виконавчим комітетом міської ради розглянуто 42 колективних звернення, в яких  порушувались питання ремонту дахів багатоповерхових будинків,  опалення  багатоповерхових будинків, ремонту доріг, міжсусідські відносини, благоустрій міста. Всі звернення розглянуті у межах повноважень та у визначені терміни.

Загальним відділом виконавчого комітету міської ради щомісячно проводиться аналіз звернень громадян. У зверненнях громадян, розглянутих у 2018 році  порушено 342 питань.  Аналіз їх  тематики, свідчить, що найчастіше громадяни  зверталися з питань: житлового та  комунального господарства, земельних відносин,  соціального захисту учасників АТО, зокрема, надання матеріальної допомоги, надання субсидії, забезпечення хворих інсуліном, міжсусідські відносини.

В звітному періоді робота щодо виділення матеріальної допомоги учасникам АТО  проводилась згідно з міською програмою “Турбота”.    Протягом 2018 року було 8 звернень від учасників АТО і надано їм матеріальну допомогу на суму  4000 грн.
На виконання  Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відбуваються засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Комісія розглядає звернення з виїздом за місцем проживання заявника і в його присутності не рідше одного разу на місяць. За 2018 рік  було 14  виїздів.

Не завжди всі звернення було можливо вирішити позитивно і відразу. По деяких зверненнях, таких як ремонт будинків, дахів, доріг, через відсутність коштів терміни вирішення переносилися, ремонтні роботи включались в плани робіт на наступні періоди. Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість звернень стосовно ремонту дахів будинків, під’їздів, ремонту доріг, забезпечення опаленням, надання субсидії та інших питань житлово-комунального господарства.

За 2018 рік  надійшло 621 депутатське  звернення. З  них  31 звернення від народних депутатів України та 590 від депутатів Ватутінської міської ради. Всі звернення розглянуті  та депутати всіх рівнів  своєчасно проінформовані.

Основною причиною звернень громадян є їх соціальна незахищеність, важкий матеріальний стан. Тому в переважній більшості авторами звернень є пенсіонери, малозабезпечені громадяни.

Питання роботи зі зверненнями громадян розглядаються  на засіданнях  виконавчого комітету,  апаратних нарадах при міському голові.

Міським головою двічі на місяць проводиться особистий прийом громадян, секретарем міської ради - щосереди, першим заступником міського голови – щоп’ятниці, заступником міського голови – щочетверга, керуючим справами виконкому – щовівторка.

Одним із методів підвищення прозорості діяльності органів місцевого самоврядування є налагодження ефективного зворотного зв’язку з територіальною громадою та співпраця виконавчого комітету із засобами масової інформації.  Стан роботи із зверненнями громадян висвітлюється в  газеті «Місто робітниче» та на офіційному веб-сайті Ватутінської міської ради.

Також згідно Закону України «Про звернення громадян» на веб-сайті Ватутінської міської ради  працює розділ «Електронне звернення». За звітний період надійшло 2 звернення.

З метою подальшого удосконалення роботи із зверненнями громадян, забезпечення їх своєчасного  і якісного виконання, подальшого зміцнення виконавської дисципліни загальним відділом постійно надається методична допомога з зазначених питань.

Керівництво  створює всі необхідні умови для реалізації громадянами своїх прав на звернення та продовжує працювати над виконанням Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Закону України «Про звернення громадян».

Своєчасний  розгляд звернень громадян та максимально можливе, в межах чинного законодавства, їх задоволення, і надалі займатиме провідне місце в роботі міського голови, міської ради  та її виконавчого комітету.

Керуючий справами виконавчого комітету Т.В.Стеценко