gerbuk.JPG

На засіданні виконавчого комітету 24.01.2019 було заслухано питання про стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах міської ради, її виконавчому комітеті за  2018 рік та прийнято рішення №20.

Упродовж 2018 року у виконавчому комітеті Ватутінської міської ради продовжувалась відповідна робота з метою забезпечення якісного і своєчасного виконання актів і доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, Секретаріату Президента України, актів міністерств, інших центральних органів влади, розпоряджень,  доручень голови Черкаської обласної державної адміністрації, власних рішень.

Протягом звітного періоду до виконавчого комітету Ватутінської міської ради надійшло  3070  документів (проти  2678 за відповідний період 2017 року, що на  14,6% більше ). З них :

            з Адміністрації Президента України – 63;

            з Верховної Ради України – 34;

            з Кабінету Міністрів України - 266;

            з Черкаської облдержадміністрації – 359;

            з Черкаської обласної ради – 85;

            з міністерств, відомств, управлінь – 611;

            від підприємств, установ, організацій міста –608;

            депутатські звернення (усіх рівнів) – 317 (172- за відповідний період 2017);

            від жителів міста – 727 (звернення, клопотання, пропозиції), за відповідний період 2017 року - 547.

В основному ці документи стосуються питань:

- підтримки сімей учасників антитерористичної операції;

- сприяння залученню інвестицій;

- формування тарифів на житлово-комунальні послуги;

- енергозбереження в установах, на підприємствах різних форм власності;

- житлово-комунального господарства та благоустрою міста;

- стану розрахунків за спожитий газ та виконання заходів щодо зменшення його споживання,

- заходів цивільного захисту міста;

- охорони здоров‘я;

- захисту прав дітей;

- оздоровлення та відпочинку дітей і учнівської молоді;

- підготовки об’єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери м.Ватутіне до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років.

Також протягом 2018 року відділом юридичного та правового забезпечення виконавчого комітету Ватутінської міської ради опрацьовано 375 запитів на отримання публічної інформації.

У звітному періоді на контролі перебувало  1719 документів,  що на 36,3% більше ніж у аналогічному періоді 2017 року (1261).

На постійному контролі виконавчого комітету перебуває виконання завдань, визначених у дорученнях, розпорядженнях та витягах з протоколів засідань колегії Черкаської обласної державної адміністрації та інших документах органів влади вищого рівня. Так за видами документів у звітному періоді надійшло:  розпоряджень Черкаської обласної державної адміністрації -  51, з них 20 перебували на контролі, 31- до відома, доручень голови Черкаської обласної держадміністрації – 16, з них взято на контроль 27 завдань, на всі направлені відповідні реагування,   планів заходів Черкаської облдержадміністрації – надійшло 9, з них 7 розглянуті на засіданнях виконавчого комітету та прийняті відповідні рішення. Засідань колегій Черкаської обласної державної адміністрації у 2018 році відбулось  3,  по отриманих протоколах  взято на контроль 13 завдань.

У 2018 році  проведено 17 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 395 рішень, розглянуто та схвалено 11 міських програм, 47 міських заходів, в тому числі знято з контролю – 62 рішення виконавчого комітету, втратило чинність – 123 рішень, викладено в новій редакції – 22 рішення.

Міським головою видано 837 розпоряджень, з них: з основної діяльності – 107, з кадрових питань – 218, про надання відпусток – 310, про надання відряджень - 149, про використання службового транспорту – 53.

Аналіз виконання документів органів влади вищого рівня свідчить про те,  що в більшості відділів та структурних підрозділах Ватутінської міської ради налагоджена робота по виконанню контрольних документів.

За звітний період виконавчим комітетом направлено 5866 листів вихідної документації що на  18,5% більше за відповідний період 2017 року (4951).

Найбільше з них на виконання документів  інформовано:

- відділом соціально-економічного розвитку - 894;

- сектором ведення реєстру територіальної громади – 828;

- відділом юридичного та правового забезпечення – 659;

- відділом з питань внутрішньої політики – 406;

- сектором у справах сім‘ї, дітей, молоді та спорту – 397;

- відділом цивільного захисту та оборонної роботи – 334;

- відділом містобудування , архітектури та земельних відносин – 271.

З метою удосконалення організації роботи зі службовими документами

у загальному відділі ведеться реєстраційно-контрольна картотека. Упродовж 2018 року  заведено 83 контрольних карток на виконання документів, контрольних справ – 7.

Також  відповідальним виконавцям щомісяця  надаються плани контролю зі строками виконання документів. Систематичний моніторинг виконання контрольних документів  в цілому дозволяє оперативно виявляти причини порушень виконавської дисципліни та усувати недоліки в організації контрольної діяльності, про що загальний відділ щомісячно  інформує керуючого справами виконкому. У звітному періоді порушення термінів інформування  про стан виконання контрольних документів не допускались.

Керуючий справами виконкому Т.В.Стеценко