У зв’язку із запровадженням в експлуатацію з 02.08.2018 програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», з 2 серпня 2018 року заяви на ліцензії приймаються за єдиним зразком (наявний в ЦОП ДПІ).
Така заява заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії яку необхідно здійснити, а саме:
- Видача ліцензії
- Внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію)
- Переоформлення ліцензії та внесення змін РРО
- Видача дубліката ліцензії
- Анулювання ліцензії
Крім того, для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до ГУ ДФС у Черкаській області необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.
Ще одне – щодо заповнення пункту 5 заяви «Код та назва виду діяльності». Платникам, які провадять відповідну діяльність для оформлення/подовження/внесення змін до ліцензій, необхідно мати діючий код «КВЕД»: 47.11; 47.25; 47.26; 56.10; 56.30.
Нагадуємо, що плата за ліцензії зараховується до місцевих бюджетів за місцем торгівлі суб’єкта господарювання. Тож з метою зарахування коштів за ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами та акцизного податку до місцевого бюджету, платники зобов’язані стати на облік до ДПІ, ОДПІ області за місцем розташування місць торгівлі (торгівельних об’єктів) для відкриття інтегрованих карток як платників окремих податків (ПОВІДОМЛЕННЯ форма №20-ОПП).